Nextens Klantenpanel

Meld u aan voor aankomende onderzoeken van Nextens

Meedenken over Nextens?

Als lid van het klantenpanel kunt u:

  • Als eerste een kijkje nemen naar nieuwe functionaliteiten binnen Nextens;
  • Meedoen aan verschillende onderzoeken en zo meepraten over de ontwikkeling van Nextens.

Bent u nog geen klantenpanel lid? Meld u dan via onderstaande button aan:

Aanmelden

Aankomende onderzoeken 2019

April

Usertests

Wij zijn continu bezig met het testen van (nieuwe) Nextens functionaliteiten. Om te toetsen of deze gebruiksvriendelijk zijn, laten wij deze graag aan u zien om te onderzoeken hoe u ernaar kijkt. Dit onderzoek kan op locatie of online worden gedaan. Voor dit onderzoek zoeken wij klanten die gebruik maken van Nextens en FiscaalTotaal.

Aanmelden

Mei

Usertests

Wij zijn continu bezig met het testen van (nieuwe) Nextens functionaliteiten. Om te toetsen of deze gebruiksvriendelijk zijn, laten wij deze graag aan u zien om te onderzoeken hoe u ernaar kijkt. Dit onderzoek kan op locatie of online worden gedaan. Voor dit onderzoek zoeken wij klanten die gebruik maken van Nextens en FiscaalTotaal.

Aanmelden

Juni

Meekijken

Wij zou graag een keer bij u langs willen komen om een paar uurtjes mee te kijken om uw werkprocessen beter te begrijpen. Zo hopen wij dat eventuele toekomstige nieuwe functionaliteiten die wij ontwikkelen beter aansluiten bij uw behoeftes. Voor dit onderzoek zoeken wij klanten die werkzaam zijn binnen de Fiscale branche. 

Aanmelden

Eerdere onderzoeken

Voor de Adviestool van Nextens hebben wij in 2018  uitgebreid onderzoek gedaan samen me onze klanten. Klanten konden zich aanmelden om enkele maanden voor de officiële livegang alvast toegang te krijgen tot de Adviestool in ruil voor feedback.

In deze periode hebben wij samen met meer dan 150 klanten constante verbeteringen door kunnen voeren doormiddel van enquêtes en interviews. Deze periode werd gestart en beëindigd met een webinar met het doel iedereen op de hoogte te houden van de voortgang en het succes van de periode.

Succes was het zeker: 98% gaf naderhand aan vaker mee te willen doen aan dit soort test periodes. Na deze periode willen wij er natuurlijk er voor blijven zorgen dat onze vernieuwingen en veranderingen zo goed mogelijk bij uw werkproces blijven aansluiten. Daarom willen wij graag met klanten onze ideeën en aanpassingen blijven testen.

Wat vonden onze klanten van dit onderzoek?

“Bedankt voor het mogen meedoen en meedenken. Het was erg leuk en ook leerzaam. Ook in de toekomst ben ik graag bereid een steentje bij te dragen. Veel succes met het verder uitrollen!” [Deelnemer onderzoek voor AdviesTool Nextens]

Heeft u nog vragen? Wij staan van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur voor u klaar. U kunt ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Adela KuzeljNextens Klantenpanel