Nextens.

De perfecte aansluiting

Het vakgebied van de belastingadviseur en accountant wordt steeds digitaler. Het herkennen én proactief aanbieden van nieuwe kansen voor ondernemers wordt belangrijker dan het verwerken van de aangifte.

Nextens helpt u bij het herkennen van deze advieskansen door slim om te gaan met data. Bijvoorbeeld door inhoudelijke content te koppelen aan de aangifte, maar ook door het visualiseren van de fiscale situatie van uw klanten.

Met Nextens sluit u perfect aan op de wensen van uw klant. Nu en in de toekomst

Stap nu over

Start ook met online werken. Meld u nu aan voor Nextens aangiftesoftware


  • Door de aanvraag te verzenden gaat u akkoord met de Gebruikersvoorwaarden van Nextens.

    Na verzending van uw aanmelding nemen wij binnen 3 werkdagen contact met u op om de details van uw overstap naar Nextens met u door te nemen.

    Heeft u vragen? U kunt altijd contact met ons opnemen:
    tel. 020 - 515 9 515.

    Voor een goede verwerking van uw gegevens zijn velden met een * verplicht om in te vullen.

Stap nu over!

  • Maakt u momenteel gebruik van onze desktop-software? We bieden een gratis overstapservice aan om uw gegevens over te zetten.
    Maakt u gebruik van een ander pakket? Ook dan kunnen we u helpen uw klantgegevens over te zetten.
  • Heeft u vragen? U kunt ons altijd bellen: tel. 020 - 515 9 515

    Service Fee
    Om in Nextens te kunnen werken betaalt u een service fee. Deze fee bedraagt 18% van het bedrag dat u aan software afneemt, met een minimum bedrag van € 4,80 (excl. btw) per maand (o.b.v. een jaarabonnement).

    Een voorbeeld:
    als u het Nextens VPB Programma met 1-25 aangiften afneemt, betaalt u
    € 7,25 (excl. btw) per maand aan service fee.

De voordelen van de online aangiftesoftware

Klaar voor de toekomst

De meest betrouwbare aangifteprogramma’s voor IB, BTW en VPB
Alle aangifteprogramma's en fiscale tools op één plek
Slimme integratie van de kennisbank FiscaalTotaal
Slimme koppelingen met uw andere softwarepakketten
Handig klantoverzicht: in één keer inzicht in alle aangiften van uw klant
Nextens Klantportaal: geïntegreerd accorderen
Werk waar en wanneer u wilt: op kantoor, thuis of bij uw klant
Automatische back-ups en veilige opslag van uw data
Toekomstproof: innovatieve en efficiënte techniek
Desktop Software

Uw voordelen met de producten van Nextens

Nextens biedt u meer

Slimme koppelingen

Door de cloud-technologie koppelt de aangiftesoftware met uw andere software-pakketten. Gegevens dubbel invoeren is verleden tijd en u kunt werken met de pakketten die u het prettigst vindt.

FiscaalTotaal in de software

Binnen de aangiftesoftware worden direct de relevante artikelen uit de kennisbank FiscaalTotaal getoond. Zo ondersteunen wij u bij de advisering van uw klant.

Uw klant centraal

Al uw programma's en aangiftejaren staan op één platform. Met het handige klantdossier heeft u de situatie van uw klant direct inzichtelijk. U hoeft niet meer te schakelen tussen programma's.

Stap nu over

Online demonstratie Nextens

Om alvast een indruk te krijgen van de aangifteprogramma's in Nextens, kunt u de online demonstratie hiernaast doorlopen. Heeft u na het zien van de demonstratie nog specifieke vragen over de programma's, dan kunt u ook een persoonlijke demonstratie aanvragen. Een van onze Nextens experts laat u dan op uw eigen computer de programma's van Nextens zien.
Het is ook mogelijk om een gratis proefabonnement aan te vragen, waarbij u een maand lang Nextens gratis en vrijblijvend kunt uitproberen.

Vraag een gratis proefabonnement aan

Nieuw: het Nextens Klantportaal


Met het Klantportaal kunt u makkelijker met uw klant communiceren en werkt u efficiënter. Uw klanten kunnen al hun documenten online bij u aanleveren, rechtstreeks in Nextens. Daarnaast biedt Nextens hen een klantvriendelijke checklist, waarin duidelijk wordt uitgelegd wat ze precies bij u moeten aanleveren. U kunt direct per klant zien welke documenten al binnen zijn en welke nog ontbreken. Zo kunt u sneller schakelen met uw klant, wat u direct tijdsvoordeel oplevert.

Geïntegreerd accorderen: Nextens biedt nu ook de mogelijkheid om uw klant de IB-, BTW- of VPB-aangifte te laten accorderen via het Nextens Klantportaal. Lees hier meer over accorderen via het Klantportaal

Als klant van het Nextens IB Programma krijgt u gratis toegang tot het Nextens Klantportaal.

óf

    De gratis overstapservice van Nextens

    Maakt u gebruik van onze desktop-software?
    Wij zetten snel en eenvoudig uw gegevens voor u in de cloud.
    Lees hieronder hoe het werkt.

    U plant de afspraak in

    U plant zelf een afspraak in op een dag en tijdstip dat het u uitkomt. Per mail ontvangt u informatie over wat u moet voorbereiden voor de afspraak.

    Wij bellen u

    Op het aangegeven tijdstip wordt u gebeld en zetten wij op afstand uw gegevens voor u over. We maken daarbij gebruik van de teamviewer-tool.

    Klaar na 1 uur

    Het kost ongeveer 1 uur om de overstap te voltooien. Als de overstap niet direct lukt, zorgt onze Technische Service Desk altijd voor een oplossing.

    Stap nu over naar Nextens