test

Het gezicht van Nextens

Maak kennis met de mensen achter Nextens

We stellen ons graag even aan u voor. Wij zijn Nextens. Wij werken elke dag aan het beter maken van onze producten, zodat u optimaal kan werken. Vorig jaar lanceerden we de online aangifteprogramma’s: IB, BTW, VPB en Premium. We begonnen met een stabiele basis die we voortdurend blijven uitbreiden. We blijven de aangifteprogramma’s verbeteren, maar werken tegelijk aan slimme koppelingen met andere softwarepakketten en integratie met onze kennisproducten, zoals FiscaalTotaal. Zo kunnen we u een compleet fiscaal platform bieden.

    Aart van den BrinkHoofdredacteur Software

    Ik stond in 1985 aan de wieg van de Elsevier belastingdiskette; na de cd-roms en de downloadbare versie van de aangiftesoftware ben ik nu nauw betrokken bij de ontwikkeling van de cloudprogramma’s.
    >> Lees meer over Aart

    Tamara de JongUitgever Nextens

    Het is voor mij een uitdaging om oplossingen te vinden die de klant versterken. Het mooiste moment voor mij is wanneer blijkt dat onze klanten tevredener zijn geworden.
    >>> Lees meer over Tamara

    Stephan van de VeldeFondsuitgever New Business

    Ik richt me als Fondsuitgever New Business op samenwerkingen met andere partijen, zoals RADAR Software en Exact Online. Zo kunnen we u binnen Nextens slimme koppelingen bieden die uw werk makkelijker maken.

    Coen BaijerSenior Developer

    De klant staat centraal in de ontwikkelingen aan het Nextens platform: u bent tenslotte degene die ermee werkt.

    Kjell LutzSenior Trainer

    Als trainer kom ik bij u op kantoor om uitleg te geven over bijvoorbeeld FiscaalTotaal en de aangifteprogramma’s van Nextens. Ik los vragen en problemen van gebruikers op en geef nuttige tips en tricks zodat een klant meer uit zijn producten haalt. >> Lees meer over Kjell

    Ana Cuenca CobosSenior Accountmanager

    Ik en mijn team zorgen ervoor dat u op een laagdrempelige en plezierige manier kunt kennismaken met de aangiftesoftware en de kennisbank.

    Ingrid StormMedewerker Klantenservice

    Ik streef er naar om in deze snelle maatschappij nog ouderwetse service te verlenen. Ik werk graag met mensen en ik wil ze ook echt helpen. Het leukste is dan nog als je een blije mail van de klant terugkrijgt, daar doe je het voor!
    >> Lees meer over Ingrid

    Ron VeenemaSenior Medewerker Technische Service Desk

    Op de Technische Service Desk ontvangen en beantwoorden we dagelijks honderden vragen. Met een betrokken team van vijf man zetten we ons in om u een goede service te bieden, waarbij kwaliteit en snelheid voorop staan.

    Bart KeijzerKey accountmanager & Sales Manager

    Als Key Accountmanager ben ik het aanspreekpunt voor de grotere kantoren en adviseer ik hen over het gebruik van onze aangiftesoftware en kennisbank.

    Romola KoeberAccountmanager

    Als accountmanager ben je de schakel tussen het bedrijf en de klant. Ik analyseer waar de behoeftes van de klant liggen, wat er efficiënter kan in het werkproces en hoe onze producten daarbij kunnen helpen. Ik adviseer en denk mee over hoe wij toegevoegde waarde kunnen bieden.
    >> Lees meer over Romola

    Edgar CiftciogluAccountmanager

    Als Accountmanager kijk ik graag samen met u hoe onze producten uw werkproces makkelijker kunnen maken. Ik adviseer u graag over onze kennisbank FiscaalTotaal, de Nextens aangiftesoftware en Radar CRM software.

    Mourad NahariAccountmanager

    Als Accountmanager zoek ik graag samen met u naar oplossingen die uw werkproces vereenvoudigen. Dit stelt u in staat om sneller beslissingen te nemen, productiever te werken en uw klanten beter te bedienen.

    Dirk VerzijlTest & Requirements Analyst

    Het leuke is om mooie kleine dingen toe te voegen in de ontwikkeling die veel informatie aan de gebruiker geeft of juist veel gebruiksgemak oplevert.
    >> Lees meer over Dirk

    Umberto MinchilloAccountmanager Binnendienst

    Ik vind het erg belangrijk om klantgericht te werken - dit doe ik door voor elke klant de juiste oplossing of het beste advies te bedenken.

    Tristan WeeversSr. User Experience Designer

    Wanneer we bestaande functionaliteit verbeteren of volledig nieuwe functionaliteit ontwikkelen, betrekken wij onze klanten al vroeg in het ontwerpproces. Het verkrijgen van nieuwe inzichten, het vertalen ervan naar een gebruiksvriendelijk ontwerp én zien dat dit uiteindelijk naar tevredenheid gebruikt is echt gaaf.
    >> Lees meer over Tristan

    Serra AlinkMarketing Executive

    Ik vind het leuk dat onze klanten heel loyaal en betrokken zijn. Onze klanten zijn heel open en waar nodig uiten ze kritiek. Dat is heel goed, dat houdt ons bij de les. Die open- en betrokkenheid vind ik mooi aan onze klanten.
    >> Lees meer over Serra

    Ronald KootRedacteur

    Wat ik mooi vind aan het Nextens-team is de positieve en constructieve manier van denken. Altijd met de gedachte om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

    Nastasia JobbenProduct Manager Content

    Als ik bij een (potentiële) klant zit en zie dat wat wij maken echt toegevoegde waarde heeft in hun werkproces vind ik dat echt gaaf. Een enthousiaste klant werkt enorm motiverend en dan weet ik dat we op de goede weg zijn.

    Kenny KroonSoftware Engineer

    Ik ben een cijferaar. En een regelneef. Zeker bij het Loon Programma en Successie en Schenking Programma kan ik mijn ei kwijt.Ik houd me daarnaast sterk bezig met fiscale regelgeving en jurisprudentie, ook weer om onze software up-to-date te houden.

    Karen BeukersContent Manager

    Ik krijg energie van het bedenken en uitvoeren van nieuwe projecten. Dat kan van alles zijn, een nieuw product maar ook een nieuwe manier van werken. Nu ben ik bezig ons klantenpanel actiever in te zetten. Hoe meer input van klanten, hoe beter wij onze content kunnen laten aansluiten bij de klantwensen.
    >> Lees meer over Karen

    Jesse van ParidonMarketing Assistent

    Creatief brainstormen - ideeën overleggen met mensen die op een andere manier over situaties nadenken; samen sparren en tot een originele oplossing of inzicht komen, dat geeft een kick. Dat komt uit mijn passie voor creatieve reclame, denk ik.

    Hannah van den BergMarketing Executive

    Ik denk graag na over hoe we de service voor onze klanten kunnen verbeteren. Zowel online als offline. Kleine dingen waarmee we klanten kunnen verrassen, maar ook bedenken hoe processen slimmer kunnen worden ingericht zodat u sneller geholpen bent met uw vragen.
    >> Lees meer over Hannah

    Gabriella van VuureSr. Test & Requirement Analyst

    Als scrummaster voor drie IT-teams verwachten de ontwikkelaars van mij dat zij hun werk kunnen doen. Wat ik dan heel erg leuk vind, is als je er met elkaar voor zorgt om gedane toezeggingen na te komen. Na een aantal weken of maanden kijk je dan terug en zie je een grote verbetering. Geweldig om te zien en aan bij te dragen!"
    >> Lees meer over Gabriella

    Francesca D'AnielloTeamleider Telemarketing

    Als er een positieve sfeer binnen het telemarketing team is en er positieve energie in de lucht hangt, wordt er met een bepaalde ‘flow’ gewerkt. Als ik zie hoe iedereen in het team er 100% voor gaat, hoe iedereen de klant te woord staat om hem zo goed mogelijk te helpen en tevreden te houden, voel ik me echt trots!

    Bruno dos ReisMedewerker TSD

    Het is fijn om in een multidisciplinair team te werken dat echt aandacht heeft voor de klantbeleving!

    Adela KuzeljAccount Manager Binnendienst

    Als ik een klant nieuwe inzichten kan geven gaat mijn bloed daar sneller van stromen. Als ik bepaalde verwachtingen kan waarmaken of zelfs overtreffen, dan geeft mij dat een kick. Dan hoor ik aan de andere kant van de lijn dat de klant onder de indruk is, een wow-effect. Dat is echt leuk."
    >> Lees meer over Adela

    Alex van 't HoffSr. Test & Requirements Analyst

    Mijn hart gaat sneller kloppen als problemen worden opgelost en processen kloppen. Ik vind het heerlijk als iedereen ervoor zorgt dat een probleem zo snel mogelijk wordt opgelost en dat de klant er bijna niks van merkt. Het is mooi om te zien als elke discipline daarin zijn steentje bijdraagt.en iedereen goed samenwerkt.

    Abdel TanoutiRedacteur

    Ik ben betrokken bij projecten voor het creëren van nieuw producten, of het kick-starten van een idee of nóg een stap terug: wat extra aandacht besteden aan wat de klant wil. Zo kijken we vooruit, zo vaak dat we soms vergeten stil te staan om terug te blikken. Maar juist dat tekent de ambitie, want we zijn nog niet klaar.

    Aukje BroersContent Coördinator

    Elke dag weer voegen we met de redactie nieuwe dingen toe aan de kennisbank FiscaalTotaal. Ik heb veel contact met alle auteurs die voor FiscaalTotaal schrijven en dat is ontzettend leuk. Nog leuker is het natuurlijk als we horen dat klanten tevreden zijn omdat FiscaalTotaal ze heeft kunnen helpen bij hun vraag!

    Michael NoorlanderAccountmanager

    Ik rijd het halve land door om samen met u op zoek te gaan naar manieren om uw werkprocessen te optimaliseren op de korte en lange termijn. Misschien kom ik binnenkort bij u langs om de koppeling tussen de aangiftesoftware en FiscaalTotaal te laten zien!

    Vincent VoorveldAccountmanager

    Als accountmanager ben ik de schakel tussen onze klanten en de verschillende afdelingen binnen Nextens. Het mooie aan het Nextens team is dat alle afdelingen altijd open staan voor verbeterpunten en tips die vanuit onze klanten komen.

    Daryll VosskuhlerAccountmanager

    Ik investeer graag in persoonlijk contact met de klant. Daarin vind ik het belangrijk om te weten wat zijn of haar drijfveer is en wat de toekomstperspectieven zijn. Als ik hierin kan bijdragen rij ik elke dag tevreden naar huis!

    Mark van ReedenAccountmanager

    Graag leer ik uw bedrijf en uw werkproces echt goed kennen, zodat ik op basis van uw behoeften, problemen en/of toekomstplannen de juiste oplossingen kan bieden voor zowel de korte als lange termijn.

    Pamela AromaAccountmanager

    Ik krijg enorm veel energie van contact met klanten. Elke klant is uniek en heeft een specifieke behoefte. Met een persoonlijke aanpak ben ik dagelijks bezig om deze behoeftes te vertalen naar oplossingen. Het voelt goed om een bijdrage te leveren aan het verbeteren van de werksituatie van de klant.

    Fleur SchererRedacteur

    Ik vind het heerlijk om mee te werken aan producten waar mensen echt iets aan hebben, zoals de fiscale almanakken. Daarbij probeer ik juist de samenhang met de andere producten te verbeteren, zoals FiscaalTotaal, Nextens en de fiscale magazines.
    >>> Lees meer over Fleur

    Michael de VosSoftware engineer

    Ik wil software van de hoogste kwaliteit maken. Dat is software die u tijd en geld bespaart.

    Debby Hartman-van MaanenTrainer

    Als ik op na afloop van een training de deur weer uitloop, zijn de mensen altijd tevreden. Geen enkele klant is hetzelfde en de dynamiek maakt het leuk.
    >> Lees meer over Debby

    Nanda de JongAccountmanager retentie

    Als accountmanager retentie vind ik het geweldig als ik een klant met een klacht weer blij kan krijgen. Dit soort klanten worden later soms zelfs ambassadeurs voor Nextens. Die verbinding met elkaar is heel belangrijk.
    >> Lees meer over Nanda

    Michael GoedhartHead of Technology

    Ik vind het een uitdaging om met een oplossing te komen waar iedereen tevreden mee is. Soms moet je daardoor lastige keuzes maken. Maar als klanten dan bellen om te zeggen dat ze het fijn vinden, dan heb ik toch de juiste keuze gemaakt. Ik vind het fijn om iedereen tevreden te krijgen, daar doe ik het voor.
    >> Lees meer over Michael

    Erik van ToledoAuteur FiscaalTotaal & fiscale vakbladen, Fiscaal juridisch medewerker Belastingdienst

    mr. Bernadette Roos van DiemenAuteur FiscaalTotaal, IB Almanak, Eigenaar Roos van Diemen Fiscaal Advies

    mr. Emile VultoAuteur FiscaalTotaal, Eigenaar Vulto Belastingadviseurs BV

    Er moeten nog wel wat verbeteringslagen komen, maar ik krijg de indruk dat dit binnen Nextens goed opgepakt wordt. Ik zie het verbeteren. Ook wordt er geluisterd naar de klant en daar wordt iets mee gedaan. Dat vind ik erg belangrijk.

    - Ate Blaauw, directeur van Blaauw | Belastingadvies

    Maak kennis met Nextens

    Maak uw keuze uit onderstaande mogelijkheden

    Gratis proefperiode

    De aangiftesoftware of kennisbank een maand lang vrijblijvend verkennen. Ideaal voor als u het eerst zelf wil uitproberen! Vraag een gratis proefabonnement aan

    Of neem contact met ons op

    Met de techniek vooruit

    Innovatieve aangiftesoftware

    Nextens is al sinds 1984 - toen nog onder de naam Elsevier - een betrouwbare partner voor professionals met innovatieve aangiftesoftware. In 2014 lanceerde Nextens online aangifteprogramma's gebouwd op vooruitstrevende cloud-technologie. De cloud maakt nieuwe functionaliteiten mogelijk waarmee we u nu en in de toekomst beter kunnen bedienen. Nu er een stabiele basis staat, blijven we innoveren. Door koppelingen en integraties met andere pakketten ontstaat een volledig online fiscaal platform waar u alles vindt om uw klanten elke dag weer de beste service te bieden.

    Featured Video Play Icon

    Vertrouwd maar verbeterd

    Tijdens de ontwikkeling van Nextens hebben wij meer dan 750 klanten gesproken. We blijven optimaliseren en innoveren. Elke nieuwe ontwikkeling testen wij met gebruikers. Door uw werkproces te onderzoeken en goed te luisteren naar uw wensen proberen wij uw gemak te vergroten en uw werk efficiënter, sneller en plezieriger te maken.

    Vraag een demonstratie aan

    Locatie & adres

    Nextens is onderdeel van Reed Business Information

    Accountant, HR manager, jurist of gemeenteambtenaar... Een groot deel van werkend Nederland maakt gebruik van het omvangrijke productaanbod van Reed Business Information. Om de bedrijfsresultaten te verbeteren, om persoonlijk te groeien, inspiratie te vinden en altijd op de hoogte te zijn. Als professional wil je de beste informatie over jouw vakgebied op een praktische en slimme manier tot je kunnen nemen.