THEMA

DE 8 SUCCESFACTOREN VAN KLANTBEHOUD VOOR BELASTINGADVISEURS EN ACCOUNTANTS

Hoe zorg je dat je huidige klanten bij jouw belastingadvies- of accountantskantoor blijven aankloppen in de toekomst? De standaard in klantbeleving ligt tegenwoordig extreem hoog. Klanten verwachten veel van je: service, snelheid, bereikbaarheid, betaalbaarheid en optimaal gemak. Weten wat je klant wil en dat belangrijk maken geeft je een troef van onschatbare waarde; het is zo makkelijk om klant bij jou te zijn, dat het niet eens in ze opkomt om overte stappen.

Met deze 8 succesfactoren en 3x zoveel praktische tips kunt u direct aan de slag om een waardevolle bron van nieuwe inkomsten - uw bestaande klanten - voor u te v(h)eroveren.

Download kennisdocument

De 8 succesfactoren zijn:

  1. Het begint bij een goed product
  2. Je weet wat je klant zoekt
  3. Je houdt je klanten meer dan tevreden
  4. Je maakt het persoonlijk
  5. Je legt je klanten in de watten
  6. Je laat zien dat je klanten belangrijk voor je zijn
  7. Je biedt maatwerk en zorgt voor totaalontzorging
  8. Je laat zien dat ze goedzitten bij jou
Share this post