THEMA

VAN LEAD NAAR KLANT - 6 E-MAILMARKETINGTIPS VOOR BELASTINGADVIES- EN ACCOUNTANTSKANTOREN

Als gevestigd accountant ben je goed met cijfers. Je laat de cijfers voor je spreken. Maar hoe zorg je ervoor dat nieuwe klanten voor jou kiezen?

Uit de E-mail Benchmark 2018 blijkt dat e-mailmarketing ook voor accountantskantoren het belangrijkste marketingkanaal blijft en dat vooral marketingautomation de grootste uitdaging is. E-mailmarketing staat op nummer 1 in de top 3 belangrijkste kanalen van de online marketingmix.

Hoe laat je e-mailmarketing en marketingautomation voor je werken en krijg je je doelgroep van lead naar klant?

Download kennisdocument

E-mailmarketing en marketingautomation: Succes valt of staat met de uitvoering

E-mailmarketing is namelijk springlevend, als je het maar goed inzet.

Misschien zie je e-mail (en websites) vooral als een goedkope manier van marketing. E-mail is gratis, nietwaar?

Maar, zoals voor alle (content)marketing geldt: als je het alleen maar doet omdat het goedkoop is,  levert het je alleen op de korte termijn iets op en draait het daarna uit op een teleurstelling.

Lees het kennisdocument voor 6 tips waarmee je ervoor zorgt dat e-mailmarketing jouw belastingadvies- of accountantskantoor echt iets oplevert.

In dit document wordt uitgelegd hoe je ervoor zorgt dat e-mailmarketing je kantoor iets oplevert:

  1. Toestemming!
  2. Geen uitgebreid CRM-systeem (nodig)? Gebruik speciale software voor e-mailmarketing en marketingautomation
  3. Segmenteer: kies dus een duidelijke doelgroep
  4. Mobile first! Optimaliseer je e-mails voor mobiel
  5. Meten is weten: wat levert het op?
  6. Marketingautomation... Eenmaal in contact? Houd het relevant en persoonlijk!

Verderlezen over hoe je je waardevolle bestaande klanten aan je kunt binden?

"5 stappen die je nu kunt nemen om je klanten te behouden" >>

Share this post