THEMA

PERSOONLIJKE VERHALEN

In dit thema verzamelen wij interessante en inspirerende verhalen van vakgenoten, experts en mensen van Nextens. Meestal in de vorm van interviews.

“We zijn hard bezig de gebruikservaring van Nextens te verbeteren”

Wie zit er achter Nextens? Wie zorgt ervoor dat de klant makkelijk door de software navigeert? Wie ontwikkelt de designs van nieuwe functionaliteiten? Binnen Nextens speelt UX hierin een grote rol. “UX is in één zin: het verbeteren van de gebruik...

“De klant is een cruciale factor in productontwikkeling”

“We betrekken de klant vanaf het begin bij de productontwikkeling”, vertelt Nastasia Jobben enthousiast. “Ik krijg er energie van om de klant bij het hele proces te betrekken. Dit hebben wij bijvoorbeeld gedaan bij de ontwikkeling van de Advies...

“De focus op advies zorgt voor toekomstbestendigheid van ons kantoor”

De wereld verandert in een rap tempo door toenemende digitalisering en dit verandert ook de markt voor accountants en belastingadviseurs. Schuiteman Accountants & Adviseurs is zich hier sterk bewust van en heeft een aantal jaren geleden de transitie ...

Werken met een vaste prijsafspraak binnen het MKB: 8 tips

Belastingadvies- en accountantskantoren introduceren steeds vaker abonnementen die recht geven op allerhande fiscale, financiële en/of ondernemingsdienstverlening tegen een vaste prijsafspraak. Dat past goed binnen de veranderende en digitaliserende...

‘We hebben bewust gekozen om een nieuw pad in te slaan’

‘Als administrateur moet je tegenwoordig eigenlijk ook techneut zijn’, zegt Joost. 'Het voordeel van online werken is dat zowel klanten als wij altijd en overal inzicht hebben in de cijfers. Een bankafschrift kan nu direct worden ingelezen en het...
BeheerderPersoonlijke verhalen