Klantinzichten zijn voor ons dé bron voor verbeteringen, vernieuwingen en innovaties van onze producten en services. Daarvoor meten we niet alleen continue de tevredenheid van onze klanten maar hebben we ook een platform ontwikkeld waar we onze klanten mee laten denken: de Nextens Denktank.
Als lid van de Nextens Denktank krijg je als eerste een kijkje in de nieuwe functionaliteiten van Nextens, doe je mee aan diverse onderzoeken, praat je mee over ontwikkelingen bij Nextens en wordt je ieder jaar uitgenodigd voor het Nextens Denktank event.
Ben je klant van Nextens en wil je lid worden van de Denktank? Stuur een mail naar onderzoek@nextens.nl.
Nextens evenementen 2020
We leven momenteel in uitzonderlijke tijden vanwege de uitbraak van het Corona-virus. Mede hierdoor worden we uitgedaagd om goed na te denken over de organisatie van fysieke en virtuele evenementen. Op 17 juli hebben we een enquête gestuurd naar onze denktank-leden. Met de resultaten kunnen we onze evenementen nu en in de toekomst afstemmen op de wensen en behoeften van onze klanten. Hiervan heeft 25% de enquête ingevuld. Hieronder volgen een aantal uitkomsten van het onderzoek:
Hoe waarschijnlijk is het dat u in 2020 openstaat voor deelname aan een fysiek evenement tijdens COVID-19? Hierbij geeft 18% aan het nog niet te weten (afhankelijk van de situatie), 30% staat in 2020 open om een fysiek evenement te bezoeken en 52% staat hier niet voor open.
In hoeverre staat u open voor een deelname aan de volgende online alternatieven tijdens COVID-19?Hierbij geeft 15% aan open te staan voor een deelname aan online product demo’s, 29% aan online trainingen, 13% aan online klantendagen en 41% aan webinars. 3% heeft anders geantwoord.