Er kunnen tijdelijk foutmeldingen voorkomen wanneer u een aangifte of klantdossier opent. Om dit op te lossen raden wij u aan om de cookies van uw Internet browser te verwijderen, de browser te herstarten en opnieuw bij Nextens in te loggen. Onze excuses voor het ongemak.
Instructies om de cookies in uw browser te verwijderen
Tip: Logt u eerst uit op www.Nextens.nl. Daarna kunt u onderstaande instructie volgen en uw webbrowser indien nodig herstarten.
In Google Chrome gaat dat als volgt;
Start u Google Chrome,
Vervolgens toetst u in; Ctrl+Shift+Del
Kies bij Periode “Alles”
Zet een vinkje bij de optie “Cookies en andere sitegegevens” en “Gecachete afbeeldingen en bestanden”
Klik op “Gegevens wissen
In Microsoft Edge gaat dat als volgt:
Start Microsoft Edge
Vervolgens toetst u in; Ctrl+Shift+Del
Zet een vinkje bij de optie “Cookies en opgeslagen websitegegevens” én “Afbeeldingen en bestanden in de cache”
Klik op “Wissen”
In Firefox gaat dat als volgt:
Start u Firefox
Vervolgens toetst u in; Ctrl+Shift+Del
Kies bij Te wissen tijdsperiode “Vandaag”
Zet alleen een vinkje bij de optie “Cookies en websitegegevens” én “Tijdelijk gebufferde bestanden en pagina’s”