Opzeggen

Wij vinden het uiteraard jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. Bent u niet tevreden over het product of over onze service? Laat het ons weten!

U kunt uw opzegging en feedback doorgeven via ons contactformulier.

Let bij uw opzegging op de volgende zaken:

  • Controleer van tevoren de opzegtermijn van uw abonnement(en). Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand voor de eerstvolgende verlengdatum of voor de verschijning van de nieuwe editie.
  • Een abonnement op de aangiftesoftware van Nextens wordt voor een kalenderjaar verstrekt en gaat in per 1 januari van het lopende jaar, ook al wordt het abonnement later gedurende dat jaar aangegaan. De aangiftesoftware van Nextens dient daarom voor 1 december te worden opgezegd.
  • Na deze datum komt de toegang tot de aangiftesoftware van Nextens automatisch te vervallen. Let op: u kunt dan geen aangiften meer inzien, aanmaken en bewerken! Met een onderhoudscontract kunt u uw vorige aangiften wel blijven inzien.
  • Voor de almanakken kunt u uw abonnement opzeggen tot een maand vóór verschijning van de nieuwe editie (van het nieuwe aangiftejaar). >> Bekijk de verschijningsdata >>
  • Voor de vakbladen Fiscaal Advies, Belasting Magazine en De Belastingadviseur en de kennisbank FiscaalTotaal geldt dat u voor minimaal een jaar een abonnement afneemt. Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand vóór de eerstvolgende verlengdatum.
  • Het is handig om uw debiteurennummer te vermelden, hiermee kunnen wij uw opzegging sneller verwerken. Het debiteurennummer vindt u op uw factuur.

Zie voor meer informatie onze Applicatievoorwaarden.

Nog ergens hulp bij nodig?
Neem gerust contact met ons op via het contactformulier